Når jeg udarbejder et logo kigger jeg først på hvilke værdier din virksomhed besidder, og forsøger så at arbejde dem ind i et logo.
Dit logo skal kunne fortælle en historie – uden egentlig at gøre det. At det er sådan lidt, ubevidst, at din kunde med det samme kan afkode hvad det er du tilbyder.
Jeg personligt holder af en simpel visuel identitet. En speciel skrifttype kan faktisk være nok, for den fortæller også en historie om hvad du vil kommunikere.
Jeg udarbejder altid 3 forslag, når man køber logo hos mig, og så taler vi om hvorfor og hvordan, indtil vi til sidst rammer den lige i skabet, og du kan mærke, at det føles helt rigtigt for dig, og din forretning.
Nødvendige cookies er absolut nødvendige for, at webstedet fungerer korrekt. Denne kategori inkluderer kun cookies, der sikrer grundlæggende funktioner og sikkerhedsfunktioner på hjemmesiden. Disse cookies gemmer ingen personlige oplysninger.
Alle cookies, der muligvis ikke er særligt nødvendige for, at hjemmesiden kan fungere, og som bruges specifikt til at indsamle brugerens personlige data via analyser, annoncer, andet indlejret indhold, kaldes ikke-nødvendige cookies. Det er obligatorisk at indhente brugernes samtykke inden du kører disse cookies på din hjemmeside.